Матеріал для самостійного опрацювання під час карантину
Математика : Уроки 27, 28, 29,30 с.56-63, повторити назви чисел при додаванні (доданок, доданок, сума), при відніманні (зменшуване, від'ємник, різниця), вивчити правила на с.44, 50, 54 (як знайти частинку, ціле), повторити склад чисел 2-9 (Важливо!Склад чисел- це база обчислювальних навичок дитини.)
https://www.youtube.com/watch?v=7NwBzHXAEXg&list=PLh1NuwI5JN5eObOgKJaDWzhr1CdG-_hAR
https://www.youtube.com/watch?v=iQosZot0AuE&t=23s
https://www.youtube.com/watch?v=My3qcN24TMc
https://www.youtube.com/watch?v=7NwBzHXAEXg&list=PLh1NuwI5JN5eObOgKJaDWzhr1CdG-_hAR
https://www.youtube.com/watch?v=iQosZot0AuE&t=23s
https://www.youtube.com/watch?v=My3qcN24TMc
Українська мова: Урок: звуки [шч], позначення їх буквою Щщ(ща), читати буквар с.58-63, тексти переказувати; списати у зошит речення, подані рукописним шрифтом, зі с.59 та с.63, написати під диктовку перше і останнє речення з тексту на с.58, списати у зошит прописними літерами вірш (у стовпчик) зі с.61 букваря; опрацювати прописи с.33-37.
https://www.youtube.com/watch?v=su4GrEyohe0
https://www.youtube.com/watch?v=xpRKv9PmPSs
https://www.youtube.com/watch?v=Gl6uVRNJJz4
https://www.youtube.com/watch?v=d8zClDLk8Lg
https://www.youtube.com/watch?v=su4GrEyohe0
https://www.youtube.com/watch?v=xpRKv9PmPSs
https://www.youtube.com/watch?v=Gl6uVRNJJz4
https://www.youtube.com/watch?v=d8zClDLk8Lg
Я досліджую світ: читати, переказувати, відповідати на запитання с.64-71, створити родинне дерево за зразком чи власним задумом (зразок на с.69)
https://www.youtube.com/watch?v=ahxe6Y6OM0o&feature=youtu.be&app=desktop#dialog
https://www.youtube.com/watch?v=1VJYEfUpjjw
https://www.youtube.com/watch?v=ahxe6Y6OM0o&feature=youtu.be&app=desktop#dialog
https://www.youtube.com/watch?v=1VJYEfUpjjw
Добрий день, шановні батьки! Пропоную вам конкретні рекомендації, як допомогти дитині покращити темп і якість читання. Скористайтеся ними, будь ласка, під час підготовки домашнього завдання під час карантину.
Крок перший: читаємо текст вголос вдвох з дитиною хором.
Крок другий: розбираємо и пояснюємо всі незрозумілі дитині слова, важкі слова перечитуємо разом декілька разів. Ставимо олівцем наголос на словах, які дитина вимовляє неправильно (часто дитина не розуміє значення саме тому, що неправильно поставила наголос в зовсім простих словах (приклад з досвіду: липИ замість лИпи).
Крок третій: перечитуємо текст вголос повторно вдвох з дитиною хором ще один чи два рази. Це залежить від самого тексту чи від дитини.
Крок четвертий: перевіряємо розуміння тексту: ставимо дитині запитання, а також просимо її поставити запитання вам.
Крок п'ятий: даємо дитині змогу прочитати текст самостійно вголос.
Результат такої роботи вас приємно здивує!
Сформована навичка читання, високий темп читання словами - важлива умова успішного навчання дитини.
Жмурко Софія
ВідповістиВидалитиМатематика: уроки 27-30 - зроблено повністю, фото виконаних робіт надіслано.
Українська мова: завдання виконані повністю (фото робіт надіслано).
Відмінно, дякую за роботу!
ВидалитиЛавриненко Євгеній
ВідповістиВидалитиЗавдання виконали з усіх предметів, надіслали фото робіт на перевірку. Ще нам необхідно попрацювати над темпом читання та повторити алфавіт.
Дякую, молодці!
Видалити