понеділок, 6 квітня 2020 р.

Завдання на вівторок, 7 квітня

     Добрий день, дівчатка та хлопчики нашого дружнього 1-А класу!

Сьогодні ми працюємо за таким планом:


Математика  Ми починаємо четверту частину підручника математики!) Тема «Двоцифрові числа».  Вчимося рахувати десятками - це легко! У вас  все вийде! 
Опрацьовуємо урок 1, с.3-4.

Українська мова  Закріплюємо вивчений матеріал. Читаємо буквар с.73.
 Прочитайте казку про апостроф. Перекажіть її рідним.
Казка про апостроф 

ВАЖЛИВИЙ ЗНАК

Якось увечері, коли звуки відпочивали після вечері, сидячи біля фонтана серед квітучих кущів троянд, до них підійшов маленький чоловічок і сказав:
— Добрий вечір, звуки! Я приніс вам невелике завдання від королеви Фонетики і якщо треба можу допомогти вам у його виконанні.
Він протягнув їм листа, в якому Фонетика просила перекласти з російської мови на українську декілька слів: «Соловьи, бурьян, вьюн, перья, семья, пьеса».
Звуки відразу взялися за роботу. Але, хоч здавалося, що вони все переклали вірно, слова, які в них вийшли, при вимові звучали якось не так, як треба.
От що у них вийшло: солові, бурян, вюн, піря, сімя, пєса.
— Щось погано вийшло! – засмутилися вони.
— Я знаю, що трапилося! – вигукнув звук «в». — Треба поставити в них м’який знак, як це було в російських словах.
Тут до них підійшов посланець королеви, який приніс цей лист, і сказав:
— Ви не можете цього зробити.
— Чому? – запитали звуки.
— Тому що в російській мові в цих словах стоїть розділовий м’який знак. В українській мові м’який знак лише пом’якшує приголосні.
— Що нам тоді робити? Підкажи нам, якщо знаєш.
— Вам потрібно скористатися моєю допомогою, — відповів чоловічок.
— Як це? — здивувалися звуки. — Невже ти можеш нам допомогти, адже ти не звук і не буква?
— Я – апостроф! В українській мові я можу, якщо потрібно, замінити розділовий м’який знак. А взагалі, я показую, що приголосні б, п, в, м, ф та р, які можуть стояти переді мною, завжди вимовляються твердо, а голосні я, ю, є, ї, які стоять після мене, позначають два звуки – йа, йу, йе, йі.
Коли апостроф став на своє місце в словах, вони одразу стали вірно звучати, і всі дуже цьому зраділи.
Звукам дуже сподобався апостроф, і тому вони збудували йому будиночок поряд зі своїми. Тепер вони часто ходять один до одного в гості, а він завжди допомагає їм при перекладі та складанні слів.

Українська мова Спишіть у зошит загадку і рукописне речення зі с.73 букваря.


Фізична культура Тренуємо стрибки зі скакалкою. Виконуємо комплекс вправ ранкової гімнастики.

Я досліджую світ Робота з підручником та зошитом з теми «Тварини рідного краю» с.83-85



9 коментарів:

  1. Жмурко Софія - всі завдання виконані та відправлені на перевірку

    ВідповістиВидалити
  2. Дядюра Денис - всі завдання виконані та відправлені на перевірку

    ВідповістиВидалити
  3. Яровенко Аня завдання виконала. На перевірку надіслано.

    ВідповістиВидалити
  4. Чижук Дмитро
    Завдання виконано, відправлено на перевірку.

    ВідповістиВидалити
  5. Лавриненко Євгеній
    Завдання виконали у повному обсязі, на перевірку відправили.

    ВідповістиВидалити